پله گرد فلزی

نرده های بکار رفته در طراحی پله گرد فلزی

معمولا در طراحی پله های گرد می توان از متریال های متنوعی استفاده نمود. همچنین به دلیل قابلیت اجرای این پله ها در فضاهای گسترده و محدود، اجرای این نوع از راه پله ها با استقبال بسیار زیادی روبرو شده است. یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین آن ها پله گرد فلزی است، که از مقاومت و ایمنی بالاتری نسبت به دیگر انواع پله های گرد برخوردار است. به همین دلیل علاوه بر فضاهای داخلی می توان در بیرون از ساختمان نیز این پله ها را به کار برد. یکی از نکات حائز اهمیت هنگام طراحی و اجرای این پله ها، انتخاب نرده مناسب برای افزایش ایمنی پله های گرد است. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با نرده های مناسب در طراحی پله گرد فلزی، بیشتر آشنا کنیم.

پله گرد فلزی
نرده های بکار رفته در طراحی پله گرد

نرده های مناسب در طراحی پله گرد فلزی

معمولا در طراحی پله گرد فلزی از نرده های فرفورژه استفاده می شود. زیرا متریال و طراحی این نرده ها از هماهنگی و همخوانی بسیار مناسبی با پله های فلزی برخوردار است. از طرفی ویژگی های بسیار جذاب این نرده ها موجب شده تا زیبایی راه پله ها چندین برابر شود. امروزه این نرده ها را می توان با طرح های مختلف درهم تنیده شده، در تمامی فضاهای داخلی و خارجی بنا مورد استفاده قرار داد. همچنین بهره مند شدن از تنوع رنگ در این نرده ها موجب مورد استقبال قرار گرفتن آن ها شده است. به همین دلیل است که هنگام طراحی پله گرد فلزی استفاده نمودن از این نرده ها در اولویت قرار دارد.

قیمت نرده های فرفورژه با توجه به طراحی و رنگ مورد استفاده در آن، می تواند متغیر باشد. از طرفی به دلیل استحکام و ایمنی بالای این نرده ها، معمولا از آن ها در فضاهای بیرونی بنا مانند پله های اضطراری بیشتر استفاده می شود.

از آنجایی که ساخت نرده برای پله های گرد از اهمیت ویژه ای برخوردار است در سری مقالات زیر با انواع نرده برای پله های گرد آشنا می شوید:

دیدگاه ها بسته شده اند.