انواع نرده برای پله گرد را می توان بر اساس متریال آن ها به انواع فلزی، سنگی، چوبی، بتنی و کابلی دسته بندی نمود.

آشنایی با انواع نرده برای پله گرد (قسمت چهارم)

انواع نرده برای پله را می توان بر اساس متریال آن ها به انواع فلزی، سنگی، چوبی، بتنی و کابلی دسته بندی نمود. تنوع بالا در متریال و مدل های نرده موجب شده تا بتوان از آن ها با توجه به سبک مد نظر در طراحی استفاده نمود. یکی از محبوب ترین نرده های مورد استفاده در طراحی پله های گرد، نرده های آلومینیومی هستند. که علاوه بر فضاهای خارجی بنا می توان در دکوراسیون داخلی نیز از آن ها استفاده نمود. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با انواع نرده برای پله گرد (انواع نرده آلومینیومی)، بیشتر آشنا کنیم.

انواع نرده برای پله گرد (انواع نرده آلومینیومی)

نرده های آلومینیومی از ایده آل ترین و مقاوم ترین انواع نرده برای پله گرد می باشند. می توان آن ها را در مدل و طراحی های متنوعی مورد استفاده قرار داد. از انواع نرده های آلومینیومی می توان به انواع زیر اشاره نمود.

  • نرده برنز و طلایی: از این نرده ها برای پله های سنگی و در فضاهای روشن استفاده می شود. از طرفی استفاده نمودن از این نرده ها به همراه پله های چوبی، از جذابیت و زیبایی بسیار بالایی برخوردار است.
  • نرده طرح چوب: نرده های آلومینیومی طرح چوب یا دکورال از دیگر انواع نرده برای پله گرد می باشد. که معمولا با تنوع رنگی گردویی، مشکی، سفید، فندقی، راش، بلوطی و عنابی طراحی می شود. استفاده نمودن از این نرده ها در کنار رنگ های طلایی و نقره ای از زیبایی بصری بسیار ایده آلی برخوردار اند.
  • نرده سیلور و براش: این نرده ها طرح استیل می باشند، که می توان آن ها را با متریال چوب و یا طلایی مورد استفاده قرار داد. انعکاس نور توسط این نرده ها موجب کاربرد فراوان آن ها در فضاهای بیرونی ساختمان شده است.
  • نرده طلایی: از آنجایی که این نوع نرده ها از مقاومت و سختی بسیار بالایی برخوردار هستند، از طول عمر بالایی نیز برخوردار می باشند.

سایر بخش ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.